Pomocna dłoń Pomocna dłoń
Forum dla kazdego celem jest pomoc kazdy moze brac udzial opisywac swój problem czy dawac rady zapraszam
Pomocna dłoń
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

"Enter Password"

 
Odpowiedz do tematu    Forum Pomocna dłoń Strona Główna -> Wasze problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Insect




Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: lublin

PostWysłany: Czw 18:58, 14 Wrz 2006    Temat postu: "Enter Password"

wiec tak.
1.Wlaczam komp.
2.pojawiaja sie te pliki jak sie komp wlacza
3.wyskakuje mi "Enter Password"

i oto moje pytanie.co zrobic zeby zniszczyc ten password?Sytuacja jest naprawde powazna i mam mniejszy dostep do kompa^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Angelika
Administrator



Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: z innej bajki:P

PostWysłany: Czw 19:06, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Na tym kompeltnie się nie znam....
Mnie interesuja raczej sprawy jaby psychologiczne, czy zwykłe...
człowiek,ludzie, ogólnie społeczeństwo, My.....
Ale może ktos inny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
prawdziwa-ofca




Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Lubaczów/Kielce

PostWysłany: Czw 19:38, 14 Wrz 2006    Temat postu:

o losie..my tu takich problemów nie rozwiazujemy:] sa waznejsze rzeczy nic "Enter Password" Very Happy

PS:wejdz na jakies forum gdzie sie na tym znaja albo zapytej kogo trzeba;) oszczedzisz czas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
asiorek79




Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Betowa ;)

PostWysłany: Czw 20:13, 14 Wrz 2006    Temat postu:

prawdziwa-ofca napisał:
o losie..my tu takich problemów nie rozwiazujemy:] sa waznejsze rzeczy nic "Enter Password" Very Happy

PS:wejdz na jakies forum gdzie sie na tym znaja albo zapytej kogo trzeba;) oszczedzisz czas



hmmm... no ja mysle ze dobrze ze napisal o swoim problemie...
kazdy mniewa rozne problemy...
ja jakbym miala problemy z komputerem tez bym szukala na to antidotum...
moze ktos sie znajdzi, kto sie na tym zna...
-ale dolaczam sie do rady, zeby znalazl inne forum Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Pomocna dłoń Strona Główna -> Wasze problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin